2012. február 2., csütörtök

/.városember./

Tumblr_lfth9v0inz1qd5lbwo1_500_largema reggel fél 6-kor keltem; kedves kis kurzusfelvétel miatt; hát persze; hogy; amit szerettem volna; helyből elkapkodták. találkoztam két kedves volt iskolatársammal. jókat beszélgettünk; meg hülyültünk. felelevenítettük a múltat; a bohóckodásokat. kellemes volt igazán beszélgetni ilyen régen látott ismerősökkel. aztán egyik csoporttársammal elmentünk színházjegyért; mert beszerveztem egy kisebb csapatot; a macskafogóra. nagyon kíváncsi vagyok. régen voltam már színházban; pedig igazán szeretek oda járni; csak sajnos a pénztárcánk az estek hihetetlen nagy százalékában nem igazán tudja állni a költségeket. aztán elmentünk propiba; beszélgetni. jó volt már olyan régen beszéltem a leányzóval; pedig igazán megszerettem. ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése