2012. június 13., szerda

~._tabula rasa.*

37052_10150920528979621_108887596_n_largeTumblr_lpo8hcvbeq1qdppyvo1_500_largeúgy érzem; hogy az életem egy fontos szakasza lezárult. átestem a következményeken és a velejáró érzelmi válságon. a problémák nem múltak el; de leküzdhetőbbé váltak. tisztábban tudok gondolkozni; látni. nem vagyok már elvakult; ki rohanjon kétségbeesve a lehetetlen kapcsolata után. kipihentem magam; mintha egy rémálomból ébredtem volna fel. egy hosszú és fájdalmas rémálomból. helyrepofoztam magamat; meg jó páran segítettek is. néhányan a tudtuk nélkül. köszönöm nekik nagyon. itt volt már az ideje a továbblépésnek; főleg; hogy itt a nyár is és szép az idő meg eljön a bolondozások ideje is. bár minden pillanat a bolondozásé; de akkor is. nyáron az ember szabadabb; nem köti semmi jobb esetben. a mostani állapotomat vizslatva; azt mondanám; hogy felküzdöttem magamat arra a szintre; amikor minden tökéletes lenne; ha... ha ez a 'ha' nem szerepelne itt; azt is állíthatnám; hogy jókedvem van; majdhogynem elértem a boldogságot. de; sajnos ez nem így van; a szívem mélyén igazán nagy űrként viselkedik a tömör magány. de ez az állapot is leküzdhető lesz egyszer. addig viszont hosszú és nehéz út áll előttem. 

Tumblr_m310brrmar1r0pmgko1_500_largeMagány
szürke kétségbeesett gondolatok;
újrahasznált szánalmas mondatok.
ezernyi szín; ezernyi arc
egyszer véget érő halálos harc.
oh; merő kín; sápadt szenvedély;
mind csak áztatott buja kéj.
a nap lebukik a horizonton;
egyedül maradsz minden ponton.
bukott angyalként nézem a világot;
kitépem szárnyaim; s fejet hajtok.
te kegyetlen valóság;
bús szenvtelen álomvilág!.
bánat; fájdalom és kín;

3377721204_3bf4042aa0_z_large

könnyeim; mint szivárvány szín.
szörnyű kegyvesztett szellem; jéghideg tekintet;
s szívében tengernyi szeretet.
mélységes fájsz; e pataknak tükre;
romlott érzelmek; kelletlen képe.
de figyelj csak!. csend van.
szívet tépően hallgatag a táj.
csúf; ostoba; szertelen magány!.
féreg mivoltát idézi énemnek;
láncos kutyáját a félelemnek.
vicsorogva tekint felém;
ostoba eb!. bennem te élsz!.
széttéped szívemet;
s fukar dögevők elé veted.
hess!. ocsmány keselyű; szégyenletes róka!.
fájó testemnek kisded porcikája.
Tumblr_m0s3bvrym01qhxzoio1_500_largesemmit nem ér; de küzd hasztalan; 
a vád mely éri alaptalan.
végtelen rázza; zörgeti porláncát;
s megtörli véres orcáját.
de ah kedvesem; te őrjítő magány!-
véred csorogva foly; mily nagy talány:
miért érzem szívemben mind e kínt?.
hisz tiéd ez összes borzadály.
H A L O T T I _ L E P E L _ É S _ L I L A _ B Á J .
2010.roka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése