2014. február 12., szerda

*.egymásba olvad az élő anyag.*


alvászavar, kényszermosoly, boldogságérzet. ♥


___________________________________________________________________________

nem tudok írni, elfogytak a szavaim. nincsen egy értelmes mondatnyi szavam, amivel jellemezni vagy leírni lehetne ez az állapotot. felemelő, boldoggá tevő, mélybe sújtó érzetek. euforikus állapot, pillangók orosz hadsegernyi áradata. nem tudom mi ez nem is akarom, csak tudom, hogy jó és tudom, hogy akarom. igen, nem csak szeretném, hanem egyenesen akarom. jól vagyok, ennél jobban nem is lehetnék. boldog vagyok, mosolygok, mint a tejbe tök és képtelen vagyok levakarni a fejemről a vigyoromat. lehetetlenség megpróbáltam, mikor komolynak kellett volna lennem. nem ment. csak mosolyogtam, nevettem mind a vizsgáztatóra, mind a világra. az idő is tavaszra fordult, szikrázó napsütés, boldogság. minden csodaszép és értékes.

leave. | via Tumblr  I Miss You

azóta csendesedett a boldogság, a hiányérzet annál mardosóbbá válik. felzabál, életképtelenné tesz. függővé válsz. akarod. akarom. kell. jól vagyok, mámoros ködburokban élem életem polaroidjait, amik már nem is annyira monochrome-ok. inkább üdék és színesek, mint a pillangók fátyolos szárnyai és ugyanolyan törékenyek is. boldog vagyok a kis szivárványszínű álomvilágomban, és éjjel a valóság gyötör, forgolódás, lázálmok.
 boldog vagyok.
___________________________________________________________________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése