2011. október 6., csütörtök

[.egyszerűség varázsa.]

Tumblr_lxdkr8zunc1qgofp8o1_500_large
megint kihagytam pár napot. az elmúlt napokban; az életem rendeződni látszik. a jó társaság; pár jó barát; rengeteget tudnak tenni az ember lelkének boldogságáért. méghozzá nagyon sokszor; olyan utakon; amelyekről ők; mit se tudnak. boldog vagyok; hogy ismerhetek illetve megismerhettem; ilyen jó embereket. 


tegnap konkrétan el lettem rabolva egy szülinapi buliba; ahol igazán jó volt. új emberek; új arcok. de a legjobb.
kellemes néha; kimozdulni a megszokottból és valami újba csöppenni. és ez most pont jól is jött ki. jó régóta nem mozdultam ki itthonról házibuli címletű rendezvényre. igazán jó volt. ezúton is réka; nagyon boldog születésnapot!. ♥


ma pedig az én kis szabad bölcsész bajtársaimmal elindultunk a világuralomért folytatott harcba; hogy legyőzzük a rakétacsapatot és a káoszt. néha bejött a képbe egy-egy kacsa; akik makkot ettek. na tehát az én kis szabad bölcsész barátaimnál nem is kívánhatnék jobb csoportot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése