2011. október 2., vasárnap

~_.szomorú_vasárnap mosolya.*

406568_210556015698160_100002312896130_451675_1793747124_n_large
a vasárnapjaim a világ legkatasztrofálisabb napjai. ilyenkor mindig begubózom; mint egy éppen kifejlődni vágyó hernyó; hogy aztán szem kápráztató jelenséggé váljon. természetesen; én sosem fogok szem kápráztató; gyönyörű jelenséggé változni. számomra a vasárnap egyet jelent valami véggel. valami véget ér ezen a napon... de nem a hét; ennél azért több; a város ilyenkor estefelé kihalt; a boltok már délután bezárnak. egy-némelyik nagy áruház talán; még nyitva van. mindenre csend ül. a ma; ennél jóval többet jelentett számomra; lehet azért; mert jóval kevesebbet hagytam kattogni a szürke fogas kerekek hadát. lehet nem is  baj; nem akartam; sőt nem is akarom az időmet rossz gondolatok; érzések hadának kitenni. pihenjenek csak az elmém legmélyén. ma mondhatni; boldog voltam; egyszerű boldogság aranyozta be a lelkem. dolgoztam; de olyan embernek; embereknek segítettem ezáltal; akik nekem rengeteget jelentenek. az időm másik töredékét; az egyik legkedvesebb állatommal töltöttem. kutyáztam. senki nincs; aki olyan megértő és hűséges barát lenne; mint egy kutya.
kutya valóságos szent. természeténél fogva tiszta szívű és őszinte. ösztönszerűen tudja; mikor nincs rá szükség: órákig képes nyugodtan feküdni; mikor királya belemerül a munkába. ám amikor a király szomorú és szorong; odalopakodik hozzá; hogy az ölébe hajtsa a fejét. ne félj. sose bánd; ha mindenki más el is hagy. gyere; sétáljunk egyet; és felejtsd el az egészet.
igen; ez volt ma is. lenyűgöző; ahogy; egy kutya rá tud érezni a szíved legapróbb fájdalmára is. szeretem őket.
amint; hazaértem el is lettem invitálva itthonról. jó volt az az órácska szintén; nem engedett a gép közelébe; hanem kis életet adott. meg kell tanulnom; uralkodni azon; amire egyik jó barátom; felhívta a figyelmem. hogy ne üljek az egész időmet; a gép előtt töltve. és tényleg én sem szeretném. élni szeretnék. ezt az utóbbi időben egész jól sikerült tartanom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése