2012. január 16., hétfő

{.boldogtalanság_örömei.}

5582028734_6ea521a56b_z_largea mai napom; abból állt; hogy letudtam megint csak két vizsgát; így már csak egyetlen egy maradt. aztán végre vége és megint jön a lazulós időszak; meg a lustulós; filmet; sorozatot bámulós; várva várt idő. a többi egyetemistának; akiknek még sok vizsgája van ezekre a hetekre; kitartást kívánok!. hmm; azt mondanám; hogy végre egy cseppet megérintett a boldogság szele. tök jó kedvem van; lehet; hogy azért; mert elfogynak a vizsgák; de lehet; hogy egyszerűen csak egy apró indok volt az oka. mint például; a legcsodásabb esemény a mai napban; hogy találkoztam vele ♥ . és boldog voltam mikor vele voltam; majdnem lefagytam; a csípős hidegben; de ő megér bármit. bízom benne; hogy nincs még itt a vége. mást; most nem nagyon tudok írni; tanulgatok még az utolsó vizsgámra; na meg próbálom rendezni az én csodaszép életem; elrontott dolgait. csak ne lenne az az üresség; akkor minden tök jó lenne. talán azt is mondhatnám; 'ó igen boldog vagyok!.'


ugyanaz az eleje; ugyanaz a vége;
ugyanaz minden kibaszott részlet!.
hiánypótló termék a szerelem!.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése