2012. január 20., péntek

{_.a szív gyógyszere._}

Tumblr_lqzy46ci8l1qmtgy5o1_500_large402575_347892631891137_100000112098740_1554344_1654621919_n_largeajj; nem is tudom; mit írhatnék a mai napról és a gondolataimról. valami csodás nap volt ez; mégis hiányzott. hiányzott Ő. nagyon. nem akarom megint sajnáltatni magamat; sőt közel se szeretnék kerülni ahhoz a helyzethez; mert nem érzem magamat; olyan gyengének; hogy sírjak és ríjak másoknak. én csak a gondolataimat szeretném közvetíteni a nemes olvasóközönségnek. tehát; hiányzott Ő; hiszen másfél évet két hét alatt kipihenni nem lehet; főleg; hogy szeretné; azt; hogy barátok legyünk; mert szereti a társaságom. tudom; tudom; hogy ez a legyünk barátok szöveg; olyan; mint az; hogy: 'meghalt a kutya; de tartsuk meg!. *-* ' és; hogy éppen ellenkezőjét kéne tennem; de én sem szeretném elveszteni a társaságát; tudom hülyén hangzik; de tényleg nem szeretném; tudom talán ez az ótvar szerelem teszi; vagy hasonló [hátonszamár]. és nekem fájna még jobban később. de ez van. a mai napom gyönyörű volt. találkoztam legjobb barátnőmmel; aztán átjöttek a szaktársak iszogatni egy kicsit; nem régen mentek el; és itt hagytak némi piával; amit fel kell most élnem egyedül. jó is ez. köszönöm; nekik; hogy eljöttek hozzám és alkoholizáltunk egy keveset. szeretem őket és tényleg nagyon köszönök nekik mindent. egészen; mondhatni; jókedvem volt ha még ő is velem lenne; az lenne a legcsodálatosabb dolog és én meg a világ legboldogabb embere. furcsa; mert ilyenkor; mikor egyedül vagyok; nem érzem úgy azt; hogy tényleg elvesztettem volna; ehelyett inkább csak megerősít; hogy nem vesztettem még el egyáltalán. pedig be kell lássuk elvesztettem; a legeslegnagyobb kincsemet. amikor látom; összeszorul a szívem; mondhatni már olyan szükségállapot-örökkévalóság szerűen. '...kicsordult egy könnycsepp a szememből és összeszorul a szívem...' nem tudok mást elbeszélni; pedig most szívesen írnék; ha már ilyen igazán alkoholista költő kinézetben ülök a gép előtt sört és keverést felváltva iszogatva. de nem igazán jön mi. egyenlőre ez az eset nagyon padlóra küldött; elnézést; hogy az utóbbi bejegyzések szinte csak eme érzéseimet taglalják. szép éppen jelen pillanatban folyó napszakot mindenkinek!. ♥
Tumblr_lqe8u9guas1qli3wfo1_500_large_large
két kedvenc beszólás született a mai nap:
- Csőáó! Merre mentek ezután valamerre?.
- Ez a macska még nem van kifejlődve?.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése