2012. január 25., szerda

¤_the end_¤


Tumblr_lx6irisruj1r2uxw3o1_500_largeTumblr_ly64zus7891qeu0jno1_500_largehála a jó égnek ma megírtam a szociológia vizsgámat; ami egyik jó barátomnak köszönhetően a vártnál jobban sikerült. és ennek nagyon örülök; már csak egy van hátra; mert sikeresen megbuktam még egy vizsgán. de tényleg az a legeslegutolsó; hála a jó égnek. délután rohantam át a kicsi szívem elé; de olyannyira feleslegesen; hogy azt még csak el sem tudom hinni. ezért; hát hazajöttem és agyaltam miért nem hagyom inkább az egészet a picsába; de egy hang belülről mindig azt mondja erre; hogy: 'mert szereted.' és sajnos így igaz; szeretem nagyon. és ekkor fogta magam és felhívtam; de; hogy milyen cél vezérelt; azt nem tudnám nektek megmondani. de ellenben; mivel felhívtam; ezért ő elinvitált; egy beszélgetésre; aminek morgás és múltidézés lett a vége; tehát majdhogynem a legfájóbb. de hát mégis boldog voltam; mert vele voltam; csakis vele. nehéz ezt így leírni. hazajövetelem után egyik jó barátommal beszélgettem; aki teljes mértékben felvidította a napomat. ♥ köszönöm neki nagyon.