2012. január 19., csütörtök

[*.szivárványéj.*]


heaven
jó volt; tegnap egy kicsit kimozdulni itthonról; barátokkal lenni és önfeledten nevetni; egy aprónyit javult az űr a lelkemben. jól éreztem magam; nincs is annál csodálatosabb dolog; ha az embernek; ilyen hihetetlen jó barátai vannak. nyugtató érzés; hogy igen számíthatok rájuk; mert a barátság a legfantasztikusabb dolog a világon. főleg ha igazi; önzetlen és feltétel nélküli. köszönöm nekik; hogy kitartanak mellettem és talán kedvelik is a társaságomat. még mindig fáj; hiányzik és éppen ezért kell; ezért jó kimozdulni a fészekből; mert semmire nem mennék; ha itthon gubbasztanék és sajnáltatnám magam itt; vagy akár facen. az utolsó vizsgám; bukta lett; mint; azt előre megéreztem. viszont; amiben reménykedem; hogy meglegyen a kettes; hát nem négyes lett? . örültem; mint majom a farkának. így megint; illetve még mindig van egy utolsó; utolsó vizsgám hátra és eljön a gyönyörű szabadság; amire oly sok egyetemista társam; velem együtt vár. szeretném már látni; érezni és nem utolsó sorban szeretni; azt; akit elvesztettem. bolond az én szívem; az eszem meg megy utána. azt kéne mondanom; hogy stop; de egyszerűen nem megy. várom; hiányzik. na de mindegy is; csak ostoba ábránd az egész. legyetek jók fiatalság!. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése