2012. január 17., kedd

_.csillagpor.*

Tumblr_li4t4xifvy1qhzvjwo1_500_largeJhcugh_largea mai napomon összesen csak tanultam; illetve nagyon erősen próbálkoztam. de valamiért; ezt a szociológiát elég nehezen veszi az agyam. lehet a lelkiállapot teszi; vagy a fáradtság; de lehet; hogy az; hogy egyáltalán nem érdekel eme gyönyörű és hasznos tantárgy. kicsit fáj a szívem is; mert nem láthatom; azt; akit a világon a legjobban szeretek; de majd lesz valahogy; hiszen olyan még nem igazán volt; hogy ne legyen sehogy. a legjobban természetesen; annak örülnék; ha minden úgy lenne; mint az előtt; csak mégis kicsit más lenne; mert én sokat változtam az utóbbi időben; szerintem pozitív irányba. de majd meglátjuk; mi lészen. egyenlőre erre a csodaszép és őrülten fontos tantárgyra kéne koncentrálnom; de egyáltalán nem fűlik hozzá a fogam. na csókos.


sick of crying; tired of trying;
yeah i'm smiling; but inside i'm dying.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése