2012. január 21., szombat

~.eső áztatta ócskaság.*

404237_357879874226211_342497875764411_1651570_2032110785_n_largea mai napom fergeteges volt; mint ami általában hétvégén megszokott. a legjobb barátommal nyelvújítást játszottunk így született meg; a körömHÁGÓolló; a HÁGÓeszközök és természetesen a vereckeiHgomba. nem; nem voltunk pihentek. megfeledkeztem egy kicsit a problémáimról és a gondolataimról. és talán egy kicsit róla is. bár mindig valami az eszembe juttatja; szóval nehéz küzdelem vár rám. jókedvem volt. nem volt valami óriási banzáj; de arra tökéletes volt; hogy egy kicsit önfeledten nevetni tudjak. és nem búskomoran üldögélni az asztalnál. mostanság le tudtam gyűrni azt a szokásom; hogy minden apró szar dolgon idegeljem magamat; pedig régen mindenen ki tudtam akadni és felhúzni az agyamat. és ezt sajnos inkább azok tapasztalták meg, akik mindennap a közelemben élnek; cselekednek; és a legjobban szeretem őket. kicsit idegbeteg formában reagáltam a dolgokra. pedig kicsit sem állt a szándékomban; manapság meg; csak megvonom a vállam és úgy vagyok vele; hogy lesz jobb; valamikor el kell jönnie a jó pillanatok hadának. azóta mióta ezzel megküzdöttem és úgy néz ki én kerültem ki győztesen; azóta kicsit kiegyensúlyozottabbnak érzem magam. és ha még ő s velem lenne, az lenne a boldogság röpke pillanata. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése