2012. január 27., péntek

*.boldogság reménye.*

408273_224766110939758_100002191122537_507194_1390263017_n_largevégre itt a várva várt péntek; a felszabadulás napja; amikor végre feltöltődöm valamennyi energiával. és; ha úgy jön ki; egy hatalmasat bulizunk. ez nálam így is lett; három helyre is hívtak az este folyamán; de sikerült olyan illuminált állapotba kerülni; hogy a teleportfunkció majdhogynem tökéletesen működőképes volt. nagyon jó estén volt; nagyon jó barátokkal; és persze keveréssel. egyik legjobb barátommal találkoztam; majd kimentünk a próbateremben. megfordult a fejemben; hogy ezelőtt mi a francért nem jöttem ki ide. mint igaz a szóbeszéd; tényleg igazán jó kis zené tolnak a drágák. nyomták a zenét ittuk a keverést és abban a pillanatban minden tökéletesnek tűnt. aztán kikötöttünk stefánián; ahol jókat beszélgettem; tökéletes eszmecserét folytattam egy fontos emberrel. azután rock klub; majd megkerestem a kedves kis csoporttársaim; a városban; aminek nem sok értelme volt. mert a csúnya nagy kopasz bácsi nem igazán kedvelte az állapotomat. így hát valamilyen úton-módon visszatértem rock klubba. közben sikeresen kiment a bokám is. végül is tökéletes este lett volna; ha a szívemben nincs ekkora hiányérzet. de sajnos mindig akad; pedig manapság annyira pozitívan állok a jövőhöz; hogy igen basszus végre jó lesz; de mindig pofára ejt. nem baj nem adom fel; nem szabad!. jó lesz ez egyszer; egyszer muszáj lesz jónak lennie. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése