2012. január 30., hétfő


Tumblr_lylh8pwx5w1qj8n48o1_500_largema volt az utolsó vizsgám. eléggé úgy éreztem; hogy elbasztam és ezzel a szakosodásomat is. lementünk csoporttársakkal cuba-ba lazítani; iszogatni beszélgetni. egyiktől kaptam; egy sört a jegyzetekért; amit küldtem neki. na meg míg elmentünk egy másikkal wc-re; addig az a bolond vett nekünk még egy-egy feles becherovkát. megnyugodtam meg minden; hazafelé persze túl sok emlék tört rám megint; túl sok ismerős arccal találkoztam. mire hazaértem teljesen elvesztem a gondolataimban; ezért úgy döntöttem tartok egy kis délutáni pihenőt. jót tett. kitisztult a fejem és józanabbul gondolkoztam. erre   ; hogy mindenkinek meg van már a vizsgaeredménye csak az enyém nincs sehol. így hát; írtam a tanár úrnak; majd pár óra elteltével rájöttem; hogy csessze meg de egy idióta vagyok; nem írtam rá a nevemet. tehát így várhatok holnapig.


4_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése