2012. január 18., szerda

[.vérben ázó gondolat.]


Tumblr_lxzu28vdfl1r7emu3o1_500_large
403037_10150607202558487_568918486_11008382_1610989680_n_largeTumblr_lsemexii1e1qmy2c6o1_500_largesejtettem; hogy mégis ez lesz a vége; hogy 100%-ig vége és elveszítem a legjobban szeretett embert az életemben. sajnos; így kellett lennie; ha ő így látja jónak; nekem nem áll módomban ezen változtatni. pedig szeretnék; mindennél jobban szeretnék vele lenni; vele aludni; kelni; hallani a hangját és az egyéb apró dolgait. másfél év nagy idő; mindenféleképpen; hittem nem így lesz vége; de így lett. remélem; boldog lesz az elkövetkező években és tovább. nem akarok neki semmi rosszat; ezért is azt látom jónak; ha végleg eltávolodom tőle; ha nem látom; ha nem hallom; ha nem beszélek vele; mert a szívem szakad meg még akkor is; ha csak rá gondolok; nem hogyha még látom is. pedig minden vágyam látni; érezni; ölelni. de ez már csak egy álom marad; én meg visszatérek a régi életemhez; tudom nem az a legjobb dolog; ha az ember felönt a garatra; de ha minden a régi lesz; ennek is meg kell történnie. miatta voltam nyugodt; miatta voltam boldog; ő volt az; aki éreztette velem; hogy érek is valamit; nem csak azt; hogy te vagy a hibás; fiam baszd meg ezt is elkúrtad; ami eddig ment. igen; ezt apától kaptam sokszor; pedig ő a másik férfi az életemben; aki nagyon sokat ér nekem. akármit is tett velem és a családdal. mindig szeretni fogom mind a kettőt. ha nem is mondom el nekik; akkor is. amúgy a mai nap elég szar volt; mondhatni úgyis; hogy az utolsó vizsgám eléggé erősen bukta lesz; akármennyire is készültem rá. tehát összegezve ez a nap nem ér lófasznyit se; érzelmi szinten totál bukás szélén állok. mindegy is; pedig kezdtem azt érezni; hogy az életem rendeződni látszik. csak tudnám hogy tudok ennyire egy kis naiv picsa lenni; hogy ennyire átbasszák az érzéseim. hogy adnak egy csöppnyi remény; és én meg már totálisan belelovalom magam abba; hogy ez az; nincsen minden még veszve; aztán pofára ejtenek; hogy de igenis vége van; ne álmodozz; és vedd észre a valóságot. erre nem tudok; mit mondani; aki még akar; annak tessék itt vagyok nyugodtan bele lehet taposni a   ; most annyira érzelmi negatívba vagyok; hogy aztán most az se érdekelne. elnézést kérek; eme depresszív poszt miatt; de most nem nagyon tudok; mit írni; ez történik velem. ígérem lesz jobb is; legyetek jók. ♥


tőled; magamtól már csak azt kívánom: 

ha találkozunk még; bárhol e világon; ne kelljen elkapnod rólam tekinteted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése